του Βασίλη Κουφόπουλου
Κρίσιμη παραμένει για τα περισσότερα των ΜΜΕ η διανομή των 11 εκατ. ευρώ από το “πακέτο” των 11 εκατ. ευρώ που αποφάσισε η κυβέρνηση. Προς το παρόν, όμως ενώ στην τηλεόραση, τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και το Internet εμφανίζεται η καμπάνια, επικρατεί σύγχυση για το ποιο τμήμα της είναι δωρεάν και ποιο είναι επι πληρωμή. Η μερική ασάφεια στις απαντήσεις του αρμόδιου υφυπουργού Στέλιου Πέτσα και η “απροθυμία” των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ να ασκήσουν τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, διατήρησαν την αίσθηση αυτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ σχετικά στο https://mediagr.org/