Μέσα σε μία ημέρα ολοκλήρωσε ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς τις πρώτεςεπαφές του με τους φορείς της μιντιακής αγοράς και τις συνδικαλιστικές ενώσεις των ΜΜΕ. Τελευταία άφησε τη συνάντηση με την ΕΙΤΗΣΕΕ, η οποία θα έχει τη δική της, ξεχωριστή συνάντηση μαζί του για τις τηλεοπτικές άδειες. Η ίδια πάντως έχει αρνηθεί κάθε είδους διάλογο, η εταιρεία όμως της Ένωσης, η Digea έχει για σήμερα το πρωί προγραμματισμένο ραντεβού.
Ο υπουργός στις συναντήσεις αυτές που έγιναν προκειμένου να τις ενημερώσει για τις προθέσεις της κυβέρνησης αλλά και να ακούσει τα αιτήματά τους. Ο ίδιος, κατά πληροφορίες, δήλωσε πως η διαδικασία της τηλεοπτικής αδειοδότησης προβλέπεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι! Παραδέχθηκε ακόμη πως υπάρχουν προβλήματα και η διαδικασία είναι επίπονη και δύσκολη. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, στους εκπροσώπους των δημοσιογράφων έδωσε την υπόσχεση πως θα μεσολαβήσει στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ώστε να έχουν συνάντηση μαζί του.
Από το γραφείο του αρμόδιου υπουργού, αμέσως μετά τις συναντήσεις, εστάλησαν σε όλο τον Τύπο non-papers, ξεχωριστά για κάθε συνάντηση, τα οποία και προκάλεσαν την αντίδραση της ΕΣΗΕΑ, η οποία κατήγγειλε έμμεσα πως έγινε προσπάθεια χειραγώγησης, καθώς στο non-paper καταγράφεται «συμφωνία» της για τον νόμο της τηλεοπτικής αδειοδότησης!
Στις συναντήσεις, τέθηκαν και όλα τα άλλα θέματα που απασχολούν την αγορά. Οι εκπρόσωποι των διαφημιστικών εταιρειών, για παράδειγμα, έθεσαν πάλι τα προβλήματα που δημιουργεί η απευθείας τιμολόγηση των διαφημίσεων, η οποία έχει πάρει ήδη εξάμηνη παράταση. Γνωρίζοντας πως οι καναλάρχες συμφωνούν με την απευθείας τιμολόγηση, οι εκπρόσωποι των διαφημιστικών εταιρειών ζήτησαν να γίνει διάλογος επί του θέματος. Μίλησαν πάλι για τη μεγάλη επιβάρυνση της διαφήμισης με τον ειδικό φόρο και το αγγελιόσημο και το αποτέλεσμα είναι πολλές διαφημιστικές να βάζουν λουκέτο. Κατά τις εκτιμήσεις των διαφημιστικών εταιρειών, στην τηλεόραση η διαφήμιση έχει περιοριστεί στα 150 με 180 εκατ. ευρώ ετησίως.