Παρέμβαση της Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας στα σποτ της Vodafone και της Cosmote για το απεριόριστο internet. Στην περίπτωση της πρώτης έκρινε ομόφωνα ότι ο όρος «unlimited», που χρησιμοποιείται στην ονομασία των προγραμμάτων Vodafone Giga Unlimited Surf και Vodafone Giga Unlimited Play και στο λεκτικό της υπό κρίση επικοινωνίας – «απεριόριστα data», περιγράφει ένα χαρακτηριστικό των διαφηµιζόµενων προϊόντων, το οποίο είναι ακριβές και ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Όμως, «επειδή το μέγεθος της ταχύτητας (έως 2 Mbps και έως 10 Mbps, αντίστοιχα) επηρεάζει τα συνολικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις και την εμπειρία που αναμένει ο καταναλωτής, για αυτό και θα πρέπει να αναφέρεται με σαφή και εύκολα αντιληπτό τρόπο, µε ευανάγνωστο, σταθερό super».
Στην περίπτωση της Cosmote και του διαφημιζόμενου προγράμματος Cosmote Giga Max Unlimited «δεν τίθεται από την Cosmote κανένα όριο στην ταχύτητα που δύναται να προσφέρει το δίκτυό της, σε αντίθεση με αντίστοιχα προγράμματα άλλων εταιρειών, στα οποία η ταχύτητα σε ορισμένες περιπτώσεις περιορίζεται από τον πάροχο».