«Οι καταναλωτές απομακρύνονται ολοένα και πιο γρήγορα από την τηλεόραση», αποκαλύπτει η έρευνα της εταιρείας PwC («PwC’s Global Consumer Insights»), η οποία δημοσιεύθηκε πρόσφατα και διερεύνησε τις καταναλωτικές συμπεριφορές σε 27 χώρες του κόσμου. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι σχεδόν το 40% των ερωτώμενων δήλωσε πως δεν χρησιμοποιεί πλέον την παραδοσιακή τηλεοπτική συσκευή, αλλά υπηρεσίες ροής δεδομένων (streaming) τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Στις νεότερες ηλικίες το ποσοστό ανέρχεται σε 50%. Το ανησυχητικό συμπέρασμα για τα ίδια τα ΜΜΕ είναι πως τουλάχιστον το 25% των καταναλωτών δήλωσε πως στρέφεται για την ενημέρωσή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όχι στα παραδοσιακά ΜΜΕ, από τα οποία απομακρύνεται με γοργούς ρυθμούς.