Τρίτη ουσιαστικά εβδομάδα της απαγόρευσης κυκλοφορίας (lockdown) και οι αλλαγές στον χώρο της διαφήμισης είναι πλέον ορατές. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιστικών Εταιρειών Γρηγόρης Αντωνιάδης σε συνέντευξή του στο ειδικό περιοδικό «Marketing Week» επιβεβαιώνει τη μεγάλη πτώση της διαφήμισης στα ΜΜΕ, παρά τη μεγάλη αύξηση τηλεθέασης. Όπως σημειώνει, «κανείς δεν πρόκειται να επιστρέψει στα brands τους χαμένους μήνες».
Ωστόσο η αύξηση τηλεθέασης και η μείωση τιμών διαφήμισης στην τηλεόραση οδηγούν σε νέες κατηγορίες διαφημιζόμενων. Υπάρχουν αυτοί που έχουν διακόψει κάθε είδους διαφημιστική επικοινωνία αλλά κι αυτές που διαφοροποιούν την επικοινωνιακή τους παρουσία, εντοπίζοντας ευκαιρίες ανάπτυξης από αυτήν την κρίση. Γεγονός είναι πως οι αλλαγές στη διαφημιστική αγορά θα φανούν το επόμενο διάστημα, για το ποιες μεγάλες εταιρείες θα επενδύσουν σε διαφοροποιημένα, προσαρμοσμένα στην επιδημία και την καραντίνα, επικοινωνιακά προγράμματα.