Τη στιγμή που η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας δηλώνει έτοιμη να δεχθεί τις προσφορές των εταιρειών διαφημιστικής προβολής για το νέο πακέτο διαφημιστικής ενίσχυσης στους έξι αδειούχους πανελλαδικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, τα περιφερειακά κανάλια, μέσω των τοπικών βουλευτών όλων των κομμάτων, προσπαθούν να ακουστεί η φωνή τους στην κυβέρνηση για την επικείμενη κατάρρευσή τους. Μέχρι στιγμής ελάχιστα έχουν καταφέρει.
Τα μέλη της Ένωσης ενημερωτικών καναλιών, που περιλαμβάνει τους 50 μεγάλους σταθμούς της περιφέρειας, σε μια νέα τους επιστολή προς τον αρμόδιο υφυπουργό Στέλιο Πέτσα, καταλογίζουν στην κυβέρνηση αδιαφορία για τα αιτήματά τους, ενώ την κατηγορούν για παράλληλη στήριξη στους μεγάλους σταθμούς. Η κόντρα αφορά κυρίως τη διαφημιστική προβολή μηνυμάτων για την πανδημία, το ρευστό, δηλαδή, χρήμα που δίνεται στα κανάλια. Όπως δηλώνουν, ο Στέλιος Πέτσας υποστηρίζει ότι το 20% των 20 εκατ. της πρώτης καμπάνιας πήγε στην Περιφέρεια, η αλήθεια ωστόσο είναι πως δεν έφθασε πάνω από το 2%, περίπου 400.000 ευρώ και για τους 50 σταθμούς.
Το δεύτερο σημείο κόντρας αφορά την Digea, στην οποία συμμετέχουν οι πέντε από τους έξι πανελλαδικούς σταθμούς και έχει πολλαπλώς ωφεληθεί από μέτρα στήριξης.