**Τις αποφάσεις της Nova όσον αφορά την κατανομή των διαφημιστικών κονδυλίων της αναμένουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί, με άξονα την πληροφορία πως το 60% θα κατευθυνθεί σε Alpha και Star, εν όψει της πολυεπίπεδης συνεργασίας τους. Όλες οι κινήσεις μπαίνουν στο μικροσκόπιο.
**Καμπάνια για τη νέα τηλεοπτική σεζόν ετοιμάζει και η Vodafone TV.
**Στην Ogilvy ανέθεσε η ΑΒ Βασιλόπουλος τον διαφημιστικό της λογαριασμό, ύστερα από κλειστό spec, συνεχίζοντας τη συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία.
**Η Tempo OMD αναδείχθηκε νικήτρια στο media review της Κωτσόβολος-Dixons South East Europe, σε μια διαδικασία στην οποία έλαβαν μέρος έξι μεγάλες εταιρείες.