Η επένδυση του ΑΝΤ1 στο πρόγραμμα δείχνει να αποδίδει, τουλάχιστον στις δυναμικές ηλικίες (15-44), σύμφωνα με τα στοιχεία του τηλεοπτικού «χρηματιστηρίου» της AGB για το πρώτο διάστημα της αναμέτρησης (2-22.10).Συνολικά, ο ΑΝΤ1 τη φετινή σεζόν σημείωσε κατά μέσο όρο μερίδιο τηλεθέασης 17,3% (Δευτέρα – Κυριακή) και βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Σε επίπεδο εβδομάδας (Δευτέρα – Παρασκευή), ο ΑΝΤ1 συγκέντρωσε ποσοστό τηλεθέασης 19,3%, έναντι 15,2% του Alpha και 12,7% του ΣΚΑΪ.
Μεταξύ άλλων προγραμμάτων που σημειώνουν ανοδική πορεία, εκτός από το «Nomads και τη σειρά «Κάτι χωρισμένα παλικάρια», είναι και οι ειδήσεις.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων σημείωσε, για το διάστημα 25 Σεπτεμβρίου-23 Οκτωβρίου, μέσο όρο τηλεθέασης 14,3% στο κοινό 15-44, έναντι 9,4% του Star και 7,5% του ΣΚΑΪ. Στο σύνολο των τηλεθεατών το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 είχε τηλεθέαση 14,9%, του ΣΚΑΪ 12,4% και του Star 10,6%.