Νέο καθεστώς στην κρατική διαφήμιση προωθεί η κυβέρνηση, εν μέσω των καταγγελιών για τη «Λίστα Πέτσα». Με τροπολογία που προωθήθηκε σε σχέδιο νόμου με θέμα την ανάπτυξη διαχωρίζονται οι ανάδοχοι της διαφήμισης από τον φορέα (υπουργεία και οργανισμούς που θα δίνουν την εντολή για τις διαφημίσεις, με ισχύ από 1/1/2021).
Ερμηνεύοντας τις σχετικές διατάξεις, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε πως αποφεύγεται οποιοδήποτε ενδεχόμενο σύγκρουσης συμφερόντων, αφού σε διαφορετική περίπτωση εκείνος που θα έφτιαχνε το media plan θα πλήρωνε ταυτόχρονα και τα Μέσα, και τόνισε πως «για να πληρώσουν οι αναθέτουσες Αρχές (υπουργεία), θα πρέπει εκείνος που κατήρτισε το media plan να προσκομίσει όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία (εντολές, αποδεικτικά προβολής κτλ.)». Σημείωσε μάλιστα πως με τον τρόπο αυτό «δίνεται η δυνατότητα η διαφημιστική προβολή του δημοσίου να γίνεται έγκαιρα και γρήγορα, ενώ η διαγωνιστική διαδικασία για τον ανάδοχο θα μπορεί να είναι πιο σύντομη».
Η αντιπολίτευση κατήγγειλε πως οι διατάξεις αυτές σχετίζονται με την υπόθεση της «Λίστας Πέτσα». Και αυτές οι ρυθμίσεις όμως απλώς τροποποιούν ένα παλιό Προεδρικό Διάταγμα του 1997, το οποίο πλέον δεν καλύπτει τη σύγχρονη πραγματικότητα, καθώς, για παράδειγμα, δεν επιβάλλει τη λογοδοσία για τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία.