Τη θέση των κρατικών καναλιών σε σχέση με τον ανταγωνισμό της με τα ιδιωτικά κανάλια και τη συνδρομητική τηλεόραση θέλει να διερευνήσει η διοίκηση της ΕΡΤ που ανέθεσε στην εταιρεία QED MARKET RESEARCH, τη διενέργεια ποιοτικής έρευνας τηλεθέασης. Η έρευνα εκτός από την καταγραφή της ανταγωνιστικής θέσης των κρατικών καναλιών έχει στόχο να διατυπώσει το ερώτημα «γιατί να δώ ΕΡΤ», .Στόχος είναι να διερευνηθεί το σύνολο τη εταιρικής ταυτότητας της ΕΡΤ και της επιρροής που έχουν τα ξεχωριστά τηλεοπτικά προϊόντα της. Η δαπάνη για την εν λόγω ανάθεση ανέρχεται στο ποσό των 20.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ