Το κονδύλι των 11 εκατ. ευρώ για καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό που αποφάσισε η κυβέρνηση και δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» προκάλεσε έντονες συζητήσεις. Η κυβέρνηση φαίνεται πως με τον τρόπο αυτό αποφάσισε να ενισχύσει τα ΜΜΕ και την αγορά των διαφημιστικών υπηρεσιών.
Πρόκειται για ένα κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό που θα καλύψει μέρος των απωλειών των ΜΜΕ από τη διαφήμιση. Το έργο ανέλαβε η Initiative Media, με αμοιβή στο 3% του προϋπολογισμού των 11 εκατ. ευρώ, με σύμβαση που θα υλοποιηθεί ως τις 30 Μαΐου.
Η ανάθεση αφορά την εκπόνηση σχεδίου για κάθε είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, με βάση τις εκάστοτε ομάδες και κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνονται τα επί μέρους μηνύματα, προς τον σκοπό της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του Covid-19, καθώς και κάθε συναφή υπηρεσία που απαιτείται για την υλοποίηση.
Η καμπάνια περιλαμβάνει εφημερίδες, διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερωτικά μηνύματα τα οποία θα μεταδίδονται από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς με διάρκεια πάνω από ένα λεπτό.
Περιλαμβάνει «οπτικοακουστικό υλικό, κατάρτιση media plan, διαρκή έλεγχο τήρησης και επικαιροποίησή του, αμοιβή της εταιρείας και δαπάνη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης)». Σύμφωνα με τον υφυπουργό Στέλιο Πέτσα, «έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης και έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κάθε κατηγορίας».