Ζαλίζουν οι διακυμάνσεις της Nielsen
Το μυστήριο με τις μετρήσεις της Nielsen συνεχίζεται. Οι διακυμάνσεις στα ποσοστά που διαθέτει στους τηλεοπτικούς σταθμούς η μοναδική εταιρεία μετρήσεων είναι μεγάλες. Η καταγραφή των ζητημάτων είναι καθημερινή, αλλά η εταιρεία δεν δίνει απαντήσεις.
Τη Δευτέρα 10/2, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Happy Day» είχε μ.ό. 21,7%, ενώ την Τρίτη 11/2 είχε μ.ό. 15,9%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο ανδρικό κοινό 25 – 44 ετών (11,7% από 19,2%), το οποίο μετακινήθηκε προς τα «άλλα» της Nielsen (47,8% από 21,8%).
Την Πέμπτη 13/2, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η ίδια εκπομπή είχε μ.ό 80,7%, ενώ την Παρασκευή 14/2 είχε μ.ό. 0%… Το κοινό μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Breakfast Star» (100% από 0%).
Την Τρίτη 11/2, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «The 2Night Show» είχε μ.ό. 20,4%, ενώ την Τετάρτη 12/2 είχε μ.ό. 11,5%. Η πτώση οφείλεται κυρίως στο ανδρικό κοινό 45 – 54 ετών (4% από 17,7%), το οποίο μετακινήθηκε προς την εκπομπή «Υποθέσεις» (22,8% από 6%).
Την εβδομάδα διάστημα 10 – 14/2, στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών, η εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega» είχε μ.ό. 0%, ενώ την αμέσως προηγούμενη (3 – 7/2) είχε μ.ό. 19,6%.
Τη Δευτέρα 10/2, στο κοινό 18 – 54 ετών, η εκπομπή «Buongiorno» είχε μ.ό. 11,3%, ενώ την Τρίτη 11/2 είχε μ.ό. 17,2%. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών (81,1% από 18,1%), το οποίο μετακινήθηκε κυρίως από τις εκπομπές «Αταίριαστοι» (0% από 35,3%), «Live You» (0% από 25,7%) και τα «άλλα» της Nielsen (18,9% από 35,3%).
Την Τρίτη 11/2, στο γυναικείο κοινό 18 –24 ετών, «Ο συμβολαιογράφος» στην ΕΡΤ2 είχε μ.ό. 32,7%.
Την Παρασκευή 14/2, στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών, η σειρά «Στο φως του φεγγαριού», στο Mega, είχε μ.ό. 100%.
Τέλος, την Τρίτη 11/2, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, το ΜΑΚ TV του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ είχε μ.ό. 0% στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών.