Παραμένουν τα προβλήματα με τη μέτρηση τηλεθέασης. Οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη Nielsen και τους τηλεοπτικούς σταθμούς κατέληξαν σε ένα ετήσιο κόστος περίπου 320.000 ευρώ ανά κανάλι, με 25.000 ευρώ χρέωση για το δεύτερο σε περίπτωση τηλεοπτικού ομίλου. Με τη Nielsen φαίνεται να έχουν συμφωνήσει το Mega, ο ΑΝΤ1, το Star και ο Alpha, ενώ προσύμφωνο έχει υπογράψει και το Open, για τη μέτρηση της τηλεθέασης με το γνωστό σύστημα, χωρίς την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και κυρίως του κινητού τηλεφώνου. Η εταιρεία δεν έχει ξεκαθαρίσει αν θα προχωρήσει στις απαραίτητες επενδύσεις για να ανανεώσει τον τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης, περιμένοντας από τους σταθμούς να δηλώσουν αν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα. Αν είναι, όμως, οι σταθμοί να επιβαρυνθούν το κόστος για λογαριασμό της εταιρείας, γιατί να συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί της και να μην προχωρήσουν σε άλλες επιλογές;