Πριν καλά καλά υιοθετηθεί η νέα Τηλεοπτική Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις κράτη-μέλη της, η Κομισιόν ανακοίνωσε πως προχωρά στην έκδοση νέας Οδηγίας για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες. Στόχος είναι η συνολική μεταρρύθμιση του ψηφιακού χώρου, δηλαδή νέοι κανόνες και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ηλεκτρονικές αγορές και τις διαδικτυακές πλατφόρμες που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, θα συμφωνηθούν κανόνες για τις ψηφιακές υπηρεσίες και τις ψηφιακές αγορές, με έμφαση στις υποχρεώσεις και στον έλεγχο των πλατφορμών για τη διαφήμιση και τις πωλήσεις. Στην Ελλάδα ως και σήμερα η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει ακόμη να ψηφίσει την Οδηγία 1808/2018. Η προθεσμία έληγε το Σεπτέμβριο του 2020.