ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Έχοντας εδραιώσει την κυριαρχία και τη θέση του ως πρώτη επιλογή των τηλεθεατών το 2019, στο δυναμικό κοινό 18-54, ο ΑΝΤ1 υπερίσχυσε όλων των καναλιών και τον πρώτο μήνα της νέας χρονιάς.
Και τον Ιανουάριο, ο ΑΝΤ1 ήταν αυτός που οδήγησε, από την πρώτη θέση, την κούρσα του ανταγωνισμού. Η εκκίνησή του ήταν εντυπωσιακή, με την πρεμιέρα των νέων προγραμμάτων του να εκτοξεύει την τηλεθέαση και να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Ιανουάριο, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,4%.
Ακολούθησαν: STAR: 14,7%, ALPHA: 12,8%, ΣΚΑΪ: 12,3%, OPEN: 8,3%, ΕΡΤ1: 3,3%, ΕΡΤ2: 1,2%
Εκρηκτικές πρεμιέρες
Τον Ιανουάριο, το ήδη επιτυχημένο πρόγραμμα του ΑΝΤ1,εκτινάχθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης με την πρεμιέρα δύο νέων προγραμμάτων. «Το Καφέ της Χαράς» και το «Best Friend’s Fear» έσπασαν τα κοντέρ καθώς τα ποσοστά τους από τα πρώτα επεισόδια κινήθηκαν σε ιδιαιτέρως υψηλά ποσοστά σε όλα τα κοινά.
Η πολυαναμενόμενη σειρά του Χάρη Ρώμα και της Άννας Χατζησοφιά είχε θερμή υποδοχή από τους τηλεθεατές. Με μέσο όρο 36% τερμάτισε στην πρώτη θέση, στη ζώνη προβολής της, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 19 μονάδες.Εντυπωσιακά ήταν τα ποσοστά που κατέγραψε σε όλα ταγυναικεία κοινά, με τις γυναίκες 18-54 να της δίνουν μέχρι και 38,6%.
Το «Καφέ της Χαράς» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.630.000 τηλεθεατές.
Ο ανατρεπτικός Σάββας Πούμπουρας ήταν ο πρωταγωνιστής στη ζώνη του, με ποσοστό 30,7%, και 17 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι.
Το «Best Friend’s Fear» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, περίπου 1.200.000 τηλεθεατές.
Ρεκόρ για τις «Άγριες Μέλισσες»
Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, συνέχισαν τη δυνατή τους πορεία, και τον Ιανουάριο, με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά, καταγράφοντας μάλιστα την υψηλότερη επίδοσή τους, από την αρχή της σεζόν μέχρι τώρα, σε επίπεδο μήνα.
Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 34,3%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες.
Ιδιαίτερα αυξημένα ήταν τα ποσοστά της στα γυναικεία κοινά, με τις γυναίκες 18-54 να σημειώνουν 40,1% και να αφήνουν το δεύτερο κανάλι πίσω κατά 22,6 μονάδες.
Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.640.000 τηλεθεατές.
Και η «Γυναίκα χωρίς όνομα» μονοπώλησε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών. Η σειρά τερμάτισε πρώτη στη ζώνη προβολής της, και τον Ιανουάριο, με μέσο όρο 17,9%.
Σταθερή αξία το «Καλημέρα Ελλάδα»
Στην πρώτη θέση ήταν ο Γιώργος Παπαδάκης και τον Ιανουάριο.
Η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτη, στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 21,2%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 4,2 μονάδες.
Χωρίς αντίπαλο το «The 2night show» στην late prime time
Πρώτος με διαφορά 9,6 μονάδες έναντι του ανταγωνισμού, ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τον Ιανουάριο. Με μέσο όρο 26,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, το «The 2night show» ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του. Η δυναμική του ήτανεντυπωσιακή στις γυναίκες 18-54 όπου κατέγραψε 32,6%.
Πρωτιά και για τα τηλεπαιχνίδια του ΑΝΤ1
Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια, συνεχίζοντας την πολύ επιτυχημένη του πορεία, έκλεισε τον Ιανουάριο με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας μέσο όρο 22,3%.
Το «Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου ήταν και αυτό πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 20,1%.