ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ΣΚΑΪ ήταν η αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών και τον Μάιο, όπου βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,3%.
Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε τον ΣΚΑΪ και τα ψυχαγωγικά του προγράμματα για να διασκεδάσει, να χαλαρώσει, να παίξει, να μαγειρέψει, να ταξιδέψει.
Συγκεκριμένα:
- Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το Survivor, συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης για έναν ακόμη μήνα, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 28,5% και 28,1% αντίστοιχα. 2.887.211 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό, ενώ οι γυναίκες 18-44 του χάρισαν ποσοστό 32,6%.
- Κάθε μεσημέρι, η πρωτιά ανήκει στον Νίκο Μουτσινά και το Καλό Μεσημεράκι, το οποίο είναι σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 17,5% και στα 18-54 με 19,4%, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. 1.086.886 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό ενώ είναι η αγαπημένη εκπομπή των γυναικών 18-44 που του χάρισαν ποσοστό 24,3%.
- Καθημερινά, το Love It με την Ιωάννα Μαλέσκου ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,2%, σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Απρίλιο.
- Κάθε απόγευμα, οι γυναίκες 18-34 παρακολουθούν Super Makeover με τη Δούκισσα Νομικού δίνοντας την πρώτη θέση στην εκπομπή με ποσοστό 20,1% και αμέσως μετά House Of Fame La Academia με ποσοστό 20,7%. Το ίδιο κοινό γυναικών παρακολούθησε τα βράδια της Παρασκευής και το Live Concert του House of Fame La Academia με ποσοστό 19,8%.
- Κάθε Σάββατο, οι τηλεθεατές ταξιδεύουν “πρώτη θέση” με το Happy Traveller και τον Ευτύχη Μπλέτσα με ποσοστό 12,8% στο σύνολο κοινού.
- Τα ταξίδια και τα νόστιμα μαγειρέματα της Κυριακής, γίνονται με τις Συνταγές Ψυχής και την Ελένη Ψυχούλη, που ανεβαίνουν στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 12,3%.
- Τα απογεύματα του Σαββατοκύριακου, οι τηλεθεατές ψάχνουν τον «Πιο Αδύναμο Κρίκο». Το παιχνίδι γνώσεων και στρατηγικής με τον Τάσο Τρύφωνος βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,4%.