Η προώθηση της υποψηφιότητας του τραγουδιού που ερμηνεύει η Μαρία Σάττι περνάει και μέσα από το YouTube, καθώς συναντάει σημαντική ανταπόκριση. Έχουν δημιουργηθεί δεκάδες reaction videos του «ZARI» στο YouTube, με τους φίλους και τις φίλες της Eurovision να αναλύουν το βίντεο.
Ταυτόχρονα με την προώθηση του τραγουδιού στο εξωτερικό υπάρχει και η προβολή του θεσμού στο εσωτερικό. Και φέτος το ελληνικό webradio Ράδιο Eurovision, στην ψηφιακή διεύθυνση radioeurovision.gr και στο ertecho.gr, περιλαμβάνει τραγούδια επτά δεκαετιών απ’ όλη την Ευρώπη, από το 1956, οπότε ξεκίνησε ο διαγωνισμός στο Λουγκάνο, έως και το 2023.
Παράλληλα, το θεματικό μουσικό κανάλι Eurovision Channel, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για τρεις μήνες αποκλειστικά στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFlix, προσφέρει 24 ώρες το 24ωρο, εφτά ημέρες την εβδομάδα, περιεχόμενο αποκλειστικά για τη Eurovision, με βιντεοκλίπ των τραγουδιών και με αναφορά σε όλα τα διαγωνιστικά στοιχεία, καθώς επίσης fillers με ιστορικό ενδιαφέρον αλλά και κουίζ.