- Επενδύει στο internet για να υπερβεί τον τηλεοπτικό αποκλεισμό του ο ΣΥΡΙΖΑ
Αναβαθμίζει την τηλεοπτική του εικόνα του προς το κοινό ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Με δεδομένο τον αποκλεισμό του κόμματός του από τα media –και με τη συνευθύνη των προσώπων που έχει υποδείξει σε ΕΣΗΕΑ, ΕΔΟΕΑΠ και ΕΣΡ–, επιχειρεί να χτίσει μια απευθείας σχέση με το κοινό μέσω του διαδικτύου.
Η πρώτη έκπληξη στην αλλαγή του… σκηνικού έγινε με την παρουσίαση του προγράμματος για την υγεία, που είχε την υπογραφή του σκηνοθέτη Μιχάλη Κωνσταντάτου και του Λεωνίδα Λουκόπουλου με συντονιστή τον δημοσιογράφο Μιχάλη Κεφαλογιάννη, και η δεύτερη, προ ημερών, για την οικονομία, με τον Σεραφείμ Κοτρώτσο στον ίδιο ρόλο. Στον κεντρικό ρόλο βρίσκεται ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να είναι αναγκαία η συμμετοχή των πολιτικών στελεχών που έχουν τη συγκεκριμένη αρμοδιότητα (Τσακαλώτος, Πολάκης).
Πλέον στον ΣΥΡΙΖΑ διαθέτουν στούντιο για τις επόμενες τηλεοπτικές τους κινήσεις. Είναι ένα οργανωμένο «ψηφιακό αντάρτικο» που απευθύνεται στο κοινό που δεν περιμένει την τηλεόραση για να ενημερωθεί, αλλά αξιοποιεί το διαδίκτυο, όπως έκανε και στο παρελθόν. Η λογική που υπάρχει είναι να συζητηθούν τα θέματα που δεν αγγίζει η τηλεόραση ή εκείνα στα οποία δεν εκπροσωπείται ο ΣΥΡΙΖΑ όταν συζητούνται.
Υπενθυμίζεται πως είναι ο πρώτος πρόεδρος πολιτικού κόμματος που πριν από πολλά χρόνια έδωσε συνέντευξη στο Twitter.