Τα μεγάλα λουκέτα στον χώρο των ΜΜΕ –ΔΟΛ, Πήγασος και Mega– έφεραν μεγάλη πτώση και στα διαφημιστικά έσοδα που καταγράφονται στα διαδικτυακά Μέσα. Η έρευνα του IAB Hellas «Adex Hellas Q1-Q3» είναι αποκαλυπτική. Το εννιάμηνο του 2017 καταγράφεται πτώση της διαφήμισης στο διαδίκτυο κατά 18,1% έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2016, με τα sites να απορροφούν το εννιάμηνο αυτό περί τα 44 εκατ. ευρώ. Η πτώση οφείλεται στο κλείσιμο μεγάλων ιστοσελίδων των προαναφερόμενων ΜΜΕ. Όπως σημειώνεται, το 2017 είναι εγγεγραμμένοι στην έρευνα 19 εκδότες-δίκτυα, που διαθέτουν συνολικά 116 επιμέρους ιστοσελίδες ενημέρωσης, ενώ το 2016 τα ιντερνετικά δίκτυα ανέρχονταν σε 22, με 133 sites στην κατοχή τους.