**Τα μετοχολόγια στα sites, δεν τα ήθελε ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχουν, δηλαδή, τα στοιχεία, αλλά δεν αναρτώνται στο Internet όπως συμβαίνει με τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
**Η τροπή που λαμβάνει η ιστορία της κρατικής διαφημίσης για τον κορονοϊό θα λάβει σύντομα αρνητικές διαστάσεις, αν τα κριτήρια δεν είναι ποσοτικά, αλλά μόνο πολιτικά, ή προσωπικά.
**Δύο λέξεις- “κλεδιά”: Διαφάνεια και δικαιοσύνη.
**Όλα τα media , μεγάλα και μικρά που έχουν ήδη συμβάσεις περιμένουν να δουν εκταμιεύσεις. Δεν έχει γίνει ακόμη αντιληπτό το βάθος του προβλήματος, ειδικά στα ΜΜΕ, αλλά και την τροπή που μπορεί να λάβουν τα πράγματα.
**Απορία: Με αυτά τα δεδομένα, το 2021 θα κάνουμε γιορτές και πανηγύρια αξιοποιώντας και πάλι το κρατικό χρήμα.
**Ο αρθρογράφος που κάποτε πανηγύριζε για τον …”Λούα-Λούα” και προέτρεπε να αγοράσει ολόκληρο το Λιμάνι, συμπεριλαμβανομένου του Ολυμπιακολύ, τώρα παίζει μπάλα στη Λ. Συγγρού, με θέα τη θάλασσα.
**Υ. Γ. Μια φορά και έναν καιρό, επί εποχής βασικού μετόχου, ο Flash είχε μεταβιβαστεί στα στελέχη της επιχείρησης προς 100.000 ευρώ. Όταν καταργήθηκε η νομοθεσία αποκαταστάθηκε και η τάξη.
**Κουίζ για παλαιότερους αναγνώστες: Ποιος δημοσιογράφος είναι ο …”γερόλυκος” της κρατικής διαφήμισης;