Στην ενότητα “Influencer Marketing, Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης” στο MAD FORUM 2025, παρουσιάζεται η στρατηγική επιλογής brand ambassadors, ο ρόλος της κοινωνικής ευθύνης, η αποδοτικότητα του influencer marketing και η διαχείριση κρίσεων. Εξετάζεται η επίδραση των social media στις εταιρικές συνεργασίες, η σημασία της εμπιστοσύνης brand-ambassador και οι προκλήσεις από αμφιλεγόμενες συνεργασίες στην επιχειρηματική στρατηγική.
Λίζα Τσαλίκη (Καθηγήτρια στην Κοινωνία της Πληροφοριας, Πολιτική και Δημοφιλή Κουλτούρα, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ ΕΚΠΑ)
Αγγελική Δούκα (Ιδρύτρια και CEO της Ginger Communications)
Στέλλα Ζαπάντη (Group Director – Brand PR & Influence, MSL / Publicis Groupe)
Δέσποινα Καρμίρη (Senior Brand Manager Juices – Coca Cola HBC)