• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

“Μένουμε σπίτι 2” με διαφήμιση αποκλειστικά στην TV

28/10/2020

Με κοινή υπουργική απόφαση που υπογράφουν οι Στέλιος Πέτσας και Θόδωρος Σκυλακάκης ποσό 2.000.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ κατευθύνεται στους ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς γενικής στόχευσης της χώρας για να αντιμετωπιστεί με διαφημιστικά μηνύματα η διάδοση της πανδημίας. Η αγορά του διαφημιστικού χρόνου θα γίνει από ανάδοχο εταιρεία και  μετάδοση των μηνυμάτων θα γίνει “κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων”.  Η απόφαση έρχεται στην πραγματικότητα να διορθώσει το κομβικό σφάλμα της προηγούμενης καμπάνιας, όπου και το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων κατευθύνθηκαν στις ιστοσελίδες που κατά κύριο λόγο  λειτουργούν αντιγράφοντας το ΑΠΕ και όχι στους τηλεοπτικούς σταθμούς  που ανέλαβαν το βάρος της ενημέρωσης. 

Ο αποκλεισμός των υπολοίπων ΜΜΕ από τη νέα απόφαση δημιουργεί πλήθος νέων ζητημάτων που θα φανούν στη συνέχεια και θα προκαλέσουν και νέα κρίση στον κλάδο.

Η καμπάνια στην ιδιωτική TV και την ΕΡΤ 

-Η παρούσα εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης αφορά στη μετάδοση μηνυμάτων από τους πανελλαδικούς ενημερωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της ανώνυμης εταιρείας «Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία (Ε.Ρ.Τ. Α.Ε.)» και τους τηλεοπτικούς σταθμούς των παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας ενημερωτικού προγράμματος γενικού περιεχομένου («Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης») κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

Το σχέδιο

Η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:

-Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για τη μετάδοση τηλεοπτικών μηνυμάτων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, για τα οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί υπεργολάβος επιλογής του αναδόχου.

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τον τρόπο, τη θέση προβολής, το ή τα «κοινά – στόχο» της συγκεκριμένης εκστρατείας ή του συγκεκριμένου μηνύματος (ιδίως ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες και διαφορετικά ηλικιακά κοινά) και τη συχνότητα μετάδοσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, και την υλοποίηση του περιεχομένου της πρότασης της περ. Β) ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

 

Πόσα λαμβάνουν οι σταθμοί και η διαφημιστική

-. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των Ευρώ εκατόν είκοσι χιλιάδων (€ 120.000) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24%, ποσού Ευρώ είκοσι οκτώ χιλιάδων (€ 28.800), ήτοι συνολικά Ευρώ εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων (€ 148.800).

-. Η προϋπολογισθείσα δαπάνη προς κατανομή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανέρχεται έως το ποσό των Ευρώ ενός εκατομμυρίου τετρακοσίων ενενήντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων τριών και είκοσι δύο λεπτών (€ 1.492.903,22) πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α. 24% ποσού Ευρώ τριακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων διακοσίων ενενήντα έξι και εβδομήντα οκτώ λεπτών (€ 358.296,78) ήτοι συνολικά Ευρώ ενός εκατομμυρίου οκτακοσίων πενήντα μια χιλιάδων διακοσίων (€ 1.851.200).

-. Η συνολική δαπάνη για την εφαρμογή της παρούσας και τη διενέργεια της παρούσας εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης δεν θα υπερβεί το συνολικό ποσό των Ευρώ δύο εκατομμυρίων (€2.000.000) συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α. και καλύπτεται με έκτακτη οικονομική ενίσχυση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

-Η πληρωμή προς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που υλοποιούν την εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης πραγματοποιείται σύμφωνα με το άρθρο 114 του ν. 4270/2014 από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με την ΓΔΟΥ του ιδίου Υπουργείου, κατόπιν βεβαίωσης του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό, στον οποίο έχουν ανατεθεί οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση 52434 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος B’ 4754/27.10.2020 και το πληρωτέο ποσό ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, σύμφωνα με την κατανομή της σχετικής δαπάνης ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, βάσει της σχετικής πρότασης του αναδόχου

  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME, HOME-RIGHT, Τηλεόραση Tagged With: Covid-19, διαφημιστική εκστρατεία, ΕΡΤ, Θόδωρος Σκυλακάκης, ιδιωτική TV, Στέλιος Πέτσας

Το Παρον της κυριακης

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: “Breaking Bad”…

Νικητής ο Νίκος Σταθόπουλος στη σύγκρουση με τον Ντράγκαν Σόλακ. Τα πήρε όλα στη United Media … μαζί και το 50% του Alpha. Το οποίο ποσοστό μπορεί να διπλασιαστεί… Μετά την αποχώρηση Σόλακ από το μάνατζμεντ θα δούμε τις ενδεχόμενες επιπτώσεις στο εγχείρημα της διαχείρισης των δικαιωμάτων της SL. Καθώς ήταν ιδέα των Ν. Σόλακ […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Τι δείχνει η ουλίτιδα για την υγεία μας
  • Η πολιτικά ανυπόληπτη ευρωπαϊκή νομενκλατούρα
  • Αλλάζει τα δεδομένα η είσοδος της ΔΕΗ στο internet
  • Ο Κ. Καραμανλής αγωνιά! «Η Ελλάδα κινδυνεύει να βρεθεί σε κατάσταση ομηρίας από την Τουρκία»
  • Πυρά Σαμαρά κατά κυβέρνησης για ελληνοτουρκικά
  • O Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός διοργάνωσε μεγαλειώδη Τελετή Απονομής Βραβείων σε μαθητές που διακρίθηκαν στους Πανελλαδικούς διαγωνισμούς του Τομέα Νεότητάς του
  • «Η Γη της Ελιάς» Επεισόδιο 171 – 4ος κύκλος: Ο Πότης απειλεί τον Λυκούργο
  • Καρκίνος του παχέος εντέρου: Ανησυχητική αύξηση σε νέα άτομα
  • «GRAND HOTEL» – Επεισόδιο 138: Εκτός ελέγχου ο Ρήγας – Φυλακίζει και χτυπά την Αλίκη
  • Προς το παρόν, η κυβέρνηση παριστάνει ότι αντιμετωπίζει τα προβλήματα της καθημερινότητας… Όπου να ’ναι, θα υ­ποδύεται ότι τα… λύνει κιόλας!

Σημερινα Εξωφυλλα


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Π. Μαρινάκης: Σχεδιάζουμε να δώσουμε άδειες σε TV και ραδιόφωνο
  • ΑΙΧΜΕΣ: "Breaking Bad"...
  • Φθηνότερο internet από τη ΔΕΗ
  • Καθυστερήσεις για «Το σόι μου»
  • Όλη η Ελλάδα ένας απέραντος ΟΠΕΚΕΠΕ… Η Κρήτη θα έπρεπε να ήταν… τριώροφη!
  • Εκτός μάνατζμεντ της United Group ο ιδρυτής Ντράγκαν Σόλακ!
  • Παράταση στο ραδιοτηλεοπτικό χάος...
  • Ο Φώτης Καφαράκης στον ΣΚΑΪ
  • Ψάχνει αρχηγό για το κόμμα του ο Σαμαράς – Θέμα χρόνου οι επίσημες ανακοινώσεις
  • Πώς σχεδιάζει η Κυβέρνηση την αδειοδότηση των ραδιοφωνικών σταθμών

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
Copyright © Εφημερίδα Παρόν 2017 - 2025