Οι στυλοβάτες της αγοράς των media αδυνατούν να θέσουν σε λειτουργία την πλατφόρμα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Αν και είχαν απειλήσει με νέο πόλεμο την κυβέρνηση, όταν το 2017 σχεδίαζε η ίδια να δημιουργήσει μια τέτοια εφαρμογή, όταν η ευθύνη μετατέθηκε στους θεσμούς της αγοράς (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ) δεν παρατηρήθηκε καμιά έντονη κινητικότητα, παρά το γεγονός πως η εφαρμογή του νόμου μετακινήθηκε από την 1η Σεπτεμβρίου 2018 την 1η Ιανουαρίου 2019.
Ο νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αν και η εταιρεία (PwC) που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του συστήματος δηλώνει πως θα είναι έτοιμο εντός του Ιανουαρίου. Ο νόμος προβλέπει πως από την πρώτη μέρα του νέου έτους οι επιστροφές μειώνονται από 9,9% σε 4%, ενώ πλέον δεν θα πρέπει να δίνονται σε διαφημιστικό χρόνο ή χώρο.