Τέλος στην αθλιότητα της στοχοποίησης των γυναικών μπήκε χθες βράδυ από την άμεση αντίδραση της κοινωνίας και της ομάδας παραγωγής του “Big Brother”. Η προτροπή σε βιασμό που έγινε κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής μετάδοσης από τον παίκτη του reality game Αντώνη Αλεξανδρίδη, προκάλεσε την αντίδραση της παραγωγής του παιχνιδιού, η οποία και του έδειξε την πόρτα της εξόδου, διαχωρίζοντας απόλυτα τη θέση του από τα λεγόμενά του.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που είχε με άλλους παίκτες, ο Α. Αλεξανδρίδης είχε πει πως «με τις γκόμενες πάω με μία κάθε μέρα για να αδειάζει το πακέτο, αλλιώς έχει βιασμό», προκάλωντας την έντονη αντίδραση των χρηστών του twitter που επεσήμαναν την προκλητική και χυδαία δήλωση.
Η παραγωγή του παιχνιδιού κατήγγειλε τη στάση του, με την απόφαση για την απομάκρυνσή του. Με τη φωνή του “Big Brother” δήλωσε, ενώπιον του, πως “η βία κατά των γυναικών αποτελεί επαίσχυντη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πράξη ηθικά και ποινικά κολάσιμη και πως “τέτοιες τοποθετήσεις υπέρ της σεξουαλικής βίας υπονομεύουν τα δικαιώματα της γυναίκας στην κοινωνία μας”. “Οι κανόνες στο Big Brother δεν επιτρέπουν τέτοιου είδους τοποθετήσεις” συνέχισε επισημαίνοντας πως “σε αυτά τα θέματα δεν χωράνε πλάκα”.
Η άμεση αντίδραση της παραγωγής για το περιστάτικο, τοποθετεί με απόλυτο τρόπο και το όριο που μπορεί να έχει ένα τέτοιο παιχνίδι, όταν κατά τη διάρκεια της καταγραφής των απόψεων των παικτών από κάμερες και μικρόφωνα, εκφράζονται τέτοιες απόψεις. Απέναντι στην απανθρωπιά και το υποδόριο μίσος υπάρχει μόνο μια απάντηση και στο συγκεκριμένο παιχνίδι είναι η πόρτα της εξόδου. Η ευθύνη φυσικά για τους παραγωγούς, δεν μειώνεται από τη μετέπειτα αντίδρασή τους. Υπάρχουν πολλά στάδια ελέγχου και αντιδράσεων, πριν κάποιος παίκτης φτάσει σε αυτό το σημείο να εκστομίσει τέτοιες απόψεις.
Οι ανακοινώσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης απαιτούν τη διακοπή του παχνιδιού, ενώ η κυβέρνηση, δια του κ. Στέλιου Πέτσα δήλωσε πως ζήτησε την άμεση παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής. Με δεδομένο, πως η δήλωση δεν έγινε στον τηλεοπτικό αέρα ενός σταθμού- στην προκειμένη περίπτωση ο ΣΚΑΪ- αλλά στην streaming υπηρεσία της παραγωγής, δεν υπάρχει , από τη νομοθεσία, πεδίο παρέμβασης και ελέγχου από το ΕΣΡ.