Το δεύτερο κρίσιμο στοιχείο στο σχέδια για την κρτική διαφήμιση στα on line media είναι η πιστοποίηση της απήχησης. Ως μονάδα μέτρησης (αλλιώς «νόμισμα») θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα από τα Google Analytics, ενώ θα ζητηθεί και η πιστοποίησή τους από τρίτη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό.
Κάθε εταιρεία που θα είναι μέσα στο μητρώο θα είναι υποχρεωμένη να δίνει πρόσβαση στον ελεγκτή για να διαπιστώνει αν είναι πραγματικά ή όχι τα στοιχεία. Τέλος, εξετάζεται το ενδεχόμενο να είναι υποχρεωμένος ο υπεύθυνος της ιστοσελίδας να υπογράφει υπεύθυνη δήλωση για την ακρίβεια των στοιχείων, έχοντας νομικές συνέπειες στην περίπτωση που λάβει κρατική διαφήμιση και δεν είναι ακριβή τα στοιχεία.