Συνεχίζουν να προκαλούν μεγάλη έκπληξη οι διακυμάνσεις των μετρήσεων της Nielsen, ειδικά στις νεανικές ηλικίες. Με βάση τα ποσοστά αυτά, το «νόμισμα» που… κόβει η εταιρεία, κατανέμεται η ιδιωτική και η κρατική διαφήμιση, ενώ από αυτά εξαρτάται η εργασία εκατοντάδων ανθρώπων στον οπτικοαουστικό τομέα.
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 «Ρουκ Ζουκ» την Τρίτη 19/11 είχε μ.ο. 31,6% και την Τετάρτη 20/11 είχε μ.ο. 2,6% στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών. Η εκπομπή της ΕΡΤ3 «Μικρά κράτη της Ευρώπης» (12:00 – 13:00), την Τρίτη 19/11 είχε μ.ό. 46,3% στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών. Η εκπομπή του ΣΚΑΪ «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» την Τετάρτη 20/11 είχε μ.ό. 26%, ενώ την Πέμπτη 21/11 είχε μ.ό. 1% στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών.
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» την Τετάρτη 20/11 είχε μ.ό. 33,8%, ενώ τη Δευτέρα 18/11, την Πέμπτη 21/11 και την Παρασκευή 22/11 είχε μ.ό. 0% στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών.
Η εκπομπή του ΣΚΑΪ «Πρώτη εικόνα» την Πέμπτη 21/11 είχε μ.ό. 100%, ενώ τη Δευτέρα 18/11, την Τετάρτη 20/11 και την Παρασκευή 22/11 είχε μ.ό. 0% στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών. Η εκπομπή «Μεσόγειος» της ΕΡΤ2 είχε την Παρασκευή 22/11 μ.ό. 61% στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών.
Την Κυριακή 24/11, στο κοινό γυναικείο 18 – 24 ετών, η εκπομπή του ΣΚΑΪ «Monobala» είχε μ.ό. 38,3%, ενώ την ίδια μέρα η εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο» είχε μ.ό. 100% στο ανδρικό κοινό 18 – 24 ετών.