Κόντρα στα σενάρια και τις εκτιμήσεις για επιβράδυνση της διαφήμισης το δεύτερο έτος της πανδημικής κρίσης της Covid-19, οι εκτιμήσεις των διαφημιστικών εταιρειών για το 2022 αναφέρουν αύξηση-ρεκόρ, που φτάνει έως και το 25% στην τηλεόραση! Υπήρχε η εκτίμηση ότι μέχρι το καλοκαίρι η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ για το 2021 θα κλείσει στο 10% σε σχέση με το 2020. Το φθινόπωρο και κυρίως την περίοδο των γιορτών οι διαφημιστικές κατέγραψαν αύξηση της διαφήμισης άνω του 25%, γεγονός που προκάλεσε ευφορία.
Η εκ νέου παρέμβαση της κυβέρνησης να παραταθεί το μέτρο της φοροαπαλλαγής σε ποσοστό 30% της διαφήμισης που θα δοθεί στα ΜΜΕ στη διάρκεια του 2022 εκτιμάται πως θα διατηρήσει τις αυξημένες δαπάνες ειδικά στην τηλεόραση.