Στο… 27,1% έφτασαν τα «άλλα» της Nielsen την εβδομάδα 28/4 – 4/5. Στην κατηγορία «άλλα» ανήκουν οι streaming υπηρεσίες και οι περιφερειακοί τηλεοπτικοί σταθμοί, χωρίς η εταιρεία να ανακοινώνει αναλυτικά στοιχεία για την κατανομή τους. Στον ανταγωνισμό της επίγειας τηλεόρασης, ο Alpha ήταν πρώτος με 13%, το Mega δεύτερο με 12,7%, ο ΑΝΤ1 τρίτος με 11,2% και το Star τέταρτο με 10,4%. Ακολούθησαν ο ΣΚΑΪ με 8,9%, η ΕΡΤ1 με 5,5%, το Open με 5,4%, το ΜΑΚ TV με 2,3%, η ΕΡΤ3 με 2,2% και η ΕΡΤ2 με 1,2%.