Ξεκίνησαν οι προκαταρτικές συζητήσεις μεταξύ της κυβέρνησης και των ΜΜΕ για την αλλαγή του νόμου για την κρατική διαφήμιση. Μετά το φιάσκο της «λίστας Πέτσα», με την εμπλοκή της Initiative Media, τίθεται το θέμα του επαναπροσδιορισμού των κριτηρίων διάθεσης του δημοσίου χρήματος. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα διατηρηθεί το καθεστώς 70% για τα εθνικής εμβέλειας ΜΜΕ και το 30% για τα περιφερειακά, ενώ αναμένεται να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία της απήχησης, με την πιστοποίηση των κυκλοφοριών, των ακροαματικοτήτων, των θεαματικοτήτων και της διαδικτυακής παρουσίας. Επίσης, στις αρχικές προθέσεις είναι η δημιουργία online λίστας, πλέον των αποφάσεων στη «Διαύγεια», με συγκεντρωτικά στοιχεία για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης.