Στις ΗΠΑ, η Nielsen εφαρμόζει ένα σύστημα μέτρησης τηλεθέασης που καλύπτει και τις streaming υπηρεσίες και το έχει προτείνει και στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με αύξηση, βέβαια, του κόστους. Εδώ, όμως, το κεντρικό ζήτημα είναι αν αυτή η μάλλον παλαιού τύπου μέτρηση είναι αξιόπιστη ή όχι. Παράλληλα, εδώ και έναν χρόνο, όπως έχει αποκαλύψει η στήλη, υπάρχουν αναζητήσεις για να βρεθεί ένα νέου τύπου σύστημα με τη χρήση κινητού τηλεφώνου, που θα καταγράφει όλες τις θεάσεις των προγραμμάτων σε δείγμα μεγαλύτερου πληθυσμού.