Το ενδεχόμενο να θεωρηθεί η διαφήμιση που δόθηκε σε ιστοσελίδες ως κρατική ενίσχυση είναι κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους ισχυρούς της ελληνικής τηλεόρασης. Στο επίκεντρο βρίσκεται ο έλεγχος των οικονομικών τους δραστηριοτήτων. Αν διαπιστωθεί πως στην τρέχουσα χρήση είχαν –με την είσπραξη των διαφημιστικών πακέτων για την COVID-19– αύξηση του τζίρου τους σε σχέση με την προηγούμενη, ενώ ο τζίρος στα υπόλοιπα media μειώθηκε, ανοίγει ο δρόμος για την Επιτροπή Ανταγωνισμού στην Ελλάδα και τις Βρυξέλλες…