Σοβαρός προβληματισμός στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής για το καθεστώς των «επιστροφών». Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται η κατάργηση της διάταξης του νόμου Βενιζέλου που προβλέπει επιβράβευση σε ποσοστό 9,5% επί της διαφήμισης και η υπαγωγή των συναλλαγών στο καθεστώς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών. Στόχος παραμένει ο περιορισμός της φοροδιαφυγής στα ΜΜΕ. Μια άλλη σκέψη είναι να δημιουργηθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ειδικός τομέας για τις συναλλαγές στα ΜΜΕ, όπου θα κατατίθενται όλες οι συμβάσεις μεταξύ ΜΜΕ, διαφημιστικών εταιρειών και διαφημιζομένων.