Μετά το Πάσχα η μέση τηλεθέαση, σύμφωνα με τη Nielsen, επανήλθε στα συνήθη ποσοστά, με τον ΣΚΑΪ να κερδίζει εκ νέου τους τηλεθεατές, αυξάνοντας το μερίδιό του κατά τέσσερις μονάδες, όσες είχε χάσει την εβδομάδα του Πάσχα. Αντίθετα, ο ΑΝΤ1 παρέμεινε σε χαμηλά ποσοστά και λόγω της ανόδου του Star επέστρεψε στην τέταρτη θέση. Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση τηλεθέασης της ΕΡΤ1, όπως και το υψηλό ποσοστό του Mega στο «νεανικό κοινό».
Πηγή: Nielsen |