ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με θετικό πρόσημο για τον Alphaέκλεισαν οι δύο πρώτοι μήνες του 2019. Το κανάλι διατήρησε τη δυναμική του καταγράφοντας, μια εντυπωσιακή πορεία και κατακτώντας την κορυφή της τηλεθέασης.
Κατά το δίμηνο Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2019, ο Alpha απέδειξε, για άλλη μια φορά, ότι είναι ένας ισχυρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό και μια σταθερή επιλογή για το τηλεοπτικό κοινό. Το έγκυρο κεντρικό του δελτίο ειδήσεων, η δυνατή μυθοπλασία καθώς και το διαφοροποιημένο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό του πρόγραμμα έκαναν τη διαφορά και του έδωσαν την πρωτιά σε όλα τα κοινά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το Α’ δίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Φεβρουάριος), ο Alpha ήταν πρώτο κανάλιστην prime time – την πιο ανταγωνιστική εμπορικά ζώνη – τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 18,9% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 17,4%.
PRIME TIME |
|
ALPHA |
ANT1 |
STAR |
SKAI |
OPEN |
EPT 1 |
|
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ |
18,9 |
15,8 |
12,9 |
15,1 |
6,1 |
4,7 |
|
18- 54 |
17,4 |
15,3 |
16,0 |
14,8 |
6,5 |
3,1 |
Κατά το ίδιο διάστημα, ο Alpha ήταν και πάλι στην 1η θέση στο σύνολο ημέρας, τόσο στο σύνολο πληθυσμού με 16,2% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54, με 15,8%.
ΣΥΝΟΛΟ ΗΜΕΡΑΣ |
|
ALPHA |
ANT1 |
STAR |
SKAI |
OPEN |
EPT 1 |
|
ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ |
16,2 |
15,4 |
12,4 |
15,4 |
7,7 |
5,8 |
|
18- 54 |
15,8 |
15,6 |
14,1 |
13,1 |
8,2 |
3,5 |
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί, ότι και κατά το Α’ δίμηνο του 2019 (Ιανουάριος – Φεβρουάριος) η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού ήταν στην 1ηθέση στη ζώνη προβολής τους, καταγράφοντας υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.