Σκληρή η μάχη της τηλεθέασης, μετά και την επιστροφή του Mega
Ο κανόνας σύμφωνα με τον οποίο η πρώτη θέση στην τηλεθέαση συνοδεύεται από ζημίες δεν ισχύει πλέον. Σε μια εποχή έντονου ανταγωνισμού, ο ΣΚΑΪ παραμένει πρώτος και κερδοφόρος τα τελευταία χρόνια, ενώ οι υπόλοιποι ιδιωτικοί σταθμοί παραμένουν ζημιογόνοι, όπως προκύπτει από τα συγκεντρωτικά στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen, σε συνδυασμό με τα οικονομικά αποτελέσματα των τηλεοπτικών επιχειρήσεων. Η νέα παράμετρος στον τηλεοπτικό ανταγωνισμό και στη διαθέσιμη διαφημιστική πίτα ήταν η επιστροφή του Mega τον Φεβρουάριο του 2019, με τον σταθμό του Βαγγέλη Μαρινάκη να κερδίζει μερίδιο τηλεθέασης.
- Ο ΣΚΑΪ διατήρησε την πρώτη θέση της τηλεθέασης τη σεζόν Σεπτέμβριος 2020 – Αύγουστος 2021, με ποσοστό 16,1% έναντι του 15,1% που πέτυχε την περίοδο 2019 – 2020, ενώ από τη σεζόν 2016 – 2017 κυριαρχεί στον ανταγωνισμό της τηλεθέασης.
- Δεύτερος την προηγούμενη τηλεοπτική περίοδο ήταν ο ΑΝΤ1 με 13,2% (14,6% τη σεζόν 2019 – 2020) και τρίτο το Star με 11,5% (13,1%). Ο Alpha έμεινε σχεδόν στα ίδια ποσοστά με 11,3% (11,7%), όπως και το Open με 7,3% (7,6%). Το Mega αύξησε τη δύναμή του στο 7%, έχοντας επανέλθει στους δέκτες με 6,1%.
- Το συνολικό ποσοστό της ΕΡΤ έφτασε το 9,8%: Η ΕΡΤ1 ανέβηκε στο 6,1% (5,3%), η ΕΡΤ2 έμεινε στο 2% (2%) και η ΕΡΤ3 είχε μικρή άνοδο, σημειώνοντας 1,7% (1,4%). Ο άλλος σταθμός του Ομίλου ΑΝΤ1, το Μακεδονία TV, ήταν στο 1,5%.
Τη σεζόν 2018 – 2019 ο ΣΚΑΪ ήταν πρώτος με 15,1% στο σύνολο του κοινού, με δεύτερο τον Alpha στο 15,3% και τρίτο τον ΑΝΤ1 στο 14,4%. Το Star ήταν στο 12,2% και το Open στο 7,5%. Η ΕΡΤ1 είχε 5,6%, η ΕΡΤ2 2,1%, το Μακεδονία TV 1,9%, η ΕΡΤ3 1,4% και το ΕΡΤ Sports, που σήμερα δεν εκπέμπει, είχε 1,4%, ενώ τη σεζόν περίοδο 2019 – 2020 είχε 2%.