Η “λίστα Πέτσα” για τη διαφήμιση αντιμετώπισης της COVID-19 ανέδειξε και ένα ακόμη στοιχείο. Την πρόθεση να ενισχυθούν δημοσιογράφοι-ιδιοκτήτες ιστοσελίδων που έχουν και εκπομπές στην τηλεόραση και sites που σχετίζονται με εφημερίδες χαμηλής κυκλοφορίας.
Και αυτό για δύο λόγους: Πρώτον, διότι κάνουν την καθημερινή δουλειά κάθε ώρα και στιγμή και, δεύτερον, συνιστούν τον εναλλακτικό πυλώνα πληροφόρησης στην περίπτωση που επέλθει αλλαγή επί τα χείρω στις σχέσεις της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών. Η παρουσία των αστέρων στην TV συνιστά ενισχυτικό παράγοντα, καθώς η προβολή αυτή εξασφαλίζει και τη μεταφορά του κοινού στις ιστοσελίδες που κατέχουν.