Κάμψη τάξης 45-50% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη από τις 11 Μαρτίου και ως το τέλος του μήνα. Το στοιχείο αυτό παρέθεσε με συνέντευξη του στο Daily Fax ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος, προσθέτοντας πως για τον Απρίλιο, «οι προβλέψεις είναι πολύ χειρότερες καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνάει το 70%». Επισημαίνει πως τα α ποσοστά ποικίλουν, ανάλογα με τον τομέα. «Τομείς όπως η διαφήμιση και τα media των οποίων η αμοιβή εξαρτάται εν πολλοίς από τον τζίρο στα ΜΜΕ, πλήττονται πολύ σημαντικά. Τομείς όπως ο τομέας PR ή ο τομέας Integrated Marketing Communications, έχουν μικρότερη κάμψη ανάλογα βέβαια με το πελατολόγιο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες κάθε εταιρείας».