Άνοδος 15% στη διαφημιστική δαπάνη
Σε ανοδική πορεία η διαφημιστική δαπάνη το 2018. Τα στοιχεία δείχνουν πως η διαφημιστική πίτα θα αυξηθεί, σύμφωνα με εκτιμήσεις, στα 790 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 15% σε σχέση με το 2017, όταν έφτασε στα 709 εκατ. ευρώ για το σύνολο των ΜΜΕ.
Η διαφημιστική δαπάνη προ της καταστροφής της αγοράς των ΜΜΕ, το 2010, είχε φτάσει το 1,148 δισ. ευρώ, ενώ το χαμηλότερό της σημείο ήταν το 2013, όταν και υποχώρησε στα 683 εκατ. ευρώ. Το 2014 ανέβηκε στα 763 εκατ. ευρώ, έπεσε στα 685 εκατ. ευρώ το 2015 και ανέβηκε στα 706 εκατ. ευρώ το 2016.
Η μάχη γίνεται για το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας, τη διαφήμιση στην τηλεόραση, όπου υπάρχει η συνεργασία-βαρόμετρο Alpha – Star, με τον πρώτο σταθμό να βρίσκεται στην πορεία εξαγοράς από τη Motor Oil. Το 2017 η συνολική ονομαστική διαφημιστική δαπάνη (προ επιστροφών και εκπτώσεων) ανήλθε σε 420 εκατ. ευρώ, από την οποία φιλοδοξούν να επιβιώσουν ο ΣΚΑΪ, ο Alpha, το Star, o ANT1, o ΣΚΑΪ και το Open. Ο σταθμός του Φαλήρου λαμβάνει μέχρι τώρα το μπόνους του πρώτου σταθμού σε τηλεθέαση, το δίπολο όμως Alpha – Star δημιουργεί νέο όγκο στον χώρο της διαφήμισης. Το πλέον δυναμικό πεδίο είναι αυτό του Internet, το οποίο συγκέντρωσε το 2017 ονομαστική διαφημιστική δαπάνη (από αυτή που έχει καταγραφεί…) 115 εκατ. ευρώ.