ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ringier Sports Media Greece και η Brainfood Digital Media ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία για το Sportal.gr, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο αθλητικό μέσο στην Ελλάδα. Το Sportal.gr είναι μια ψηφιακή αθλητική πλατφόρμα που προσφέρει στους Έλληνες φιλάθλους μια πρωτοποριακή εμπειρία με βίντεο, σχόλια, αναλύσεις, συνεντεύξεις, στατιστικά και ζωντανά σκορ.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Brainfood θα αναλάβει την εμπορική εκπροσώπηση του μέσου, ενώ οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν επίσης για την περαιτέρω ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων διαφημιστικών ενεργειών για τους διαφημιζόμενους.
Ο Χρήστος Χρήστου, Διευθύνων Σύμβουλος της Ringier Sports Media Greece, δήλωσε: «Με μόλις 2 χρόνια παρουσίας του Sportal.gr στην Ελλάδα και έχοντας ήδη εδραιωμένη ταυτότητα σαν μέσο και επιτυχημένη παρουσία σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες, προχωράμε σε μια νέα συνεργασία με την ομάδα της Brainfood Media, όχι μόνο σε μια εμπορική εκπροσώπηση αλλά σε μια συνεργασία για την συνολική ανάπτυξη και εξωστρέφεια του brand Sportal, μέσω καινοτόμων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τις εκδοτικές συνεργίες που προσφέρει το δίκτυο της Ringier Sports Media Group.»
Ο Τάσος Βογιατζης, Διευθύνων Σύμβουλος της Brainfood Digital Media, είπε: «Η συνεργασία μας με την Ringier Sports Media Greece δεν είναι απλώς μια εμπορική εκπροσώπηση. Το Sportal.gr είναι το αθλητικό μέσο με τη μεγαλύτερη δυναμική στην Ελλάδα, αλλά δεν θα σταματήσουμε εκεί. Συνδυάζουμε την εμπειρία και τους πόρους μας, εκμεταλλευόμενοι και τις 25 χρόνια εμπειρίας μας στη δημιουργία, διαχείριση και εκμετάλλευση περιεχομένου, καθώς και τις τεχνολογίες που έχουμε αναπτύξει, με την αντίστοιχη λογική και εφαρμοσμένη εμπειρία της διεθνούς ομάδας. Έχουμε φτάσει σε ένα μοντέλο που βάζει τον χρήστη και την εμπειρία του στο επίκεντρο, ακόμα και πριν αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πώς αυτό θα παρουσιαστεί στην αγορά. Γι’ αυτό έχουμε προσεγγίσει στρατηγικά αυτή τη συνεργασία, καθώς θα αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται και υλοποιούνται τα πρωτότυπα και διαδραστικά έργα. Σύντομα θα δείτε τα πρώτα αποτελέσματα.»
Σύμφωνα με επίσημα δεδομένα από το Google Analytics, το Sportal.gr, εχει μέσο όρο 1,8 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, στην ιστοσελίδα του και πάνω από 5 εκατομμύρια προβολές βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηνιαίως, με ρεκόρ τα 2,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες τον Μάιο του 2024.
Από την ιδρυσή της το 2022, η RSMG, συνδυάζει τα κορυφαία εθνικά αθλητικά μέσα με καινοτόμες τεχνολογίες παγκόσμιας κλάσης. Με 8 sport brands σε 8 ευρωπαϊκές χώρες, η RSMG φτάνει τους 25 εκατομμύρια φιλάθλους μηνιαίως μέσω των πλατφορμών της, με τη στήριξη περισσότερων από 400 εργαζομένων. Εκτός από τα αθλητικά μέσα, η RSMG εκπροσωπει και την τεχνολογική πλατφόρμα «Sportal.365» και διατηρεί στρατηγική συνεργασία με την LiveScoreGroup. Το portfolio της RSMG περιλαμβάνει το Sportal Media Group στη Βουλγαρία με το sportal.bg και το Sportal365, το gsp.ro στη Ρουμανία, το sportal.rs στη Σερβία, το sportal.hu στην Ουγγαρία, το sport.sk στη Σλοβακία, το sportal.gr στην Ελλάδα, την A Bola στην Πορτογαλία και το Sportnieuws.nl στην Ολλανδία. Η στρατηγική επένδυση στην LiveScore Group με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο το 2022 ενισχύει τη φιλοδοξία της RSMG να κατασκευάσει έναν κορυφαίο ευρωπαϊκό αθλητικό όμιλο μέχρι το 2026.
Η Brainfood Digital Media ήταν η πρώτη εταιρεία δημιουργίας περιεχομένου στο διαδίκτυο στην Ελλάδα, με θεματικούς ιστότοπους ιδιοκτησίας από το 1996: www.avopolis.gr (1996), www.childit.gr (2009), www.glykouli.gr (2009), www.platform.gr (2010), www.allyou.gr (2014), www.tetrapodo.gr (2015) και άλλους. Επίσης, εκπροσωπεί εμπορικά ιστότοπους όπως www.thecaller.gr, www.epixeiro.gr, www.alfavita.gr και www.enwsi.gr. Πρόκειται για μια κάθετα ολοκληρωμένη ομάδα ψηφιακών μέσων με πλήρη ομάδα που αναλαμβάνει όλες τις πτυχές του περιεχομένου, της δημιουργικότητας, της τεχνικής ανάπτυξης, της αυτοματοποίησης περιεχομένου και της διαφήμισης, εξειδικευμένη στις βραβευμένες δημιουργικές προτάσεις που συνδυάζουν ειδικούς προσαρμοσμένους τύπους, τεχνολογίες AI, 360 φωτογραφίες & βίντεο. Από το 2021, εκπροσωπεί την επιτυχημένη πλατφόρμα διαφημίσεων βίντεο, vidverto.io, στην Ελλάδα, με δίκτυο 120 premium ιστότοπων και συνολικό απόθεμα 300 εκατομμυρίων εμφανίσεων ανά μήνα.
…