Δεν είναι η πρώτη φορά που το επισημαίνουμε: Αυτό που φέρνει αγοραστές (όχι αναγνώστες), και άρα φύλλα, είναι οι προσφορές και το πόσο ελκυστικές είναι. Να το πούμε ωμά, οι προσφορές είναι το δόλωμα. Και η απόδειξη είναι ότι οι εφημερίδες δεν διαφημίζουν πλέον τα ρεπορτάζ ή τις αποκαλύψεις που θα έχουν, όπως συνέβαινε πριν από το 1990, αλλά την προσφορά που θα έχουν.
Τα «δώρα» που είχαν οι χριστουγεννιάτικες εφημερίδες προσέθεσαν 17.908 περισσότερους αγοραστές στη συνολική κυκλοφορία των κυριακάτικων, οι οποίες βγήκαν δύο μέρες νωρίτερα. Από 415.124 φύλλα που είχαν ανέβηκαν στα 433.032!
Οι πιο κερδισμένες ήταν το «Έθνος», που πούλησε 12.500 φύλλα παραπάνω (από 68.130 ανέβηκε στα 80.630), και η «Καθημερινή» με άνοδο 11.238 φύλλων (από 63.954 πήγε στα 75.192), ενώ άλλες εφημερίδες έχασαν φύλλα, προφανώς γιατί η προσφορά τους δεν μέτρησε.
Να σημειώσουμε ότι ο μέσος όρος της κυκλοφορίας των κυριακάτικων τον Νοέμβριο ήταν 450.023 φύλλα, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η «Καθημερινή».