Τα μυστήρια με τις μετρήσεις της Nielsen συνεχίζονται σε όλα τα κανάλια. Για παράδειγμα, η σειρά του Σωτήρη Τσαφούλια «17 Κλωστές» την περασμένη βδομάδα στο γυναικείο κοινό 18 – 24 ετών είχε ποσοστό 20% και στο ανδρικό της ίδιας κατηγορίας 36,9%. Στο αμέσως επόμενο ηλικιακό κοινό, στις γυναίκες 25 – 44 ετών, το ποσοστό υποχωρούσε στο 3% και στους άνδρες της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας στο 5,3%. Μέχρι τα 24 χρόνια, σύμφωνα με τη Nielsen, υπάρχει τρομερό ενδιαφέρον, αλλά μετά τα 25 σχεδόν κανένας δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται γι’ αυτήν.
Οι γυναίκες βλέπουν «Monobala» και οι άνδρες «Αθλητική Κυριακή»
Η αμιγώς αθλητική εκπομπή του ΣΚΑΪ «Monobala» είναι δημοφιλέστερη στις γυναίκες παρά στους άνδρες. Στις ηλικίες 18 – 24 ετών, το ποσοστό των γυναικών που την παρακολουθούν είναι 6,5%, ενώ των ανδρών μόλις 1,1%. Στην κατηγορία 18 – 54 ετών, στις γυναίκες η εκπομπή έχει 5% και στους άνδρες 3,8%. Το αντίθετο συμβαίνει με την «Αθλητική Κυριακή» της ΕΡΤ. Οι άνδρες, αίφνης, αγαπούν τα αθλητικά της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, με 11,2% στις ηλικίες 18 – 24 ετών, ενώ μόλις 0,3% των γυναικών της ίδιας κατηγορίας τα παρακολουθεί.
Όταν ο ΑΝΤ1 μεταδίδει F1, οι άνδρες στις ηλικίες 18 – 24 ετών απουσιάζουν, καθώς η μέτρηση δείχνει 0%, ενώ στις γυναίκες το ποσοστό φτάνει στο 1,1%. Οι γυναίκες της ηλικιακής κατηγορίας 25 – 44 ετών δείχνουν να αγαπούν την F1, αφού την παρακολουθούν σε ποσοστό 10,5%, ενώ οι άνδρες υπολείπονται, με ποσοστό 5,4%. Αν η F1 βασιστεί στην ανάλυση της Nielsen, ενδεχομένως θα πρέπει να επανεξετάσει την παγκόσμια στρατηγική της…
Το ίδιο ισχύει και με τα δελτία ειδήσεων του Mega και του ΣΚΑΪ. Σε ό,τι αφορά το δελτίο του Mega, oι γυναίκες 25 – 44 ετών πλειοψηφούν, με 14,4%, έναντι των ανδρών, που το βλέπουν σε ποσοστό 9,1%. Οι άνδρες ηλικίας 25 – 44 ετών φαίνεται πως αδιαφορούν πλήρως για το δελτίο του ΣΚΑΪ, αφού μόλις το 0,9% εξ αυτών το παρακολουθεί, σε αντίθεση με τις γυναίκες της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας, που το παρακολουθούν σε ποσοστό 7%.