ΣΧΟΛΙΟ
Το ποσό των 11 εκατ. ευρώ για την επικοινωνία αποφυγής του κορονοϊού προέρχεται από τον Προυπολογισμό. Είναι υψηλό για τα δεδομένα της εποχής και καλείται να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ενημέρωσης των πολιτών, αλλά και την έμμεση στήριξη των ΜΜΕ. Με δεδομένη την καχυποψία που υπάρχει σχετικά με την κρατική διαφήμιση που στηρίζεται σε κακές πρακτικές του παρελθόντος, η ψηφιακή τεχνολογία επιτρέπει την άμεση κοινοποίηση των στοιχείων.
Είναι ευθύνη, συνεπώς, των συναρμόδιων υπουργών, να ενημερώνουν καθημερινά, μέσα από την σελίδα του υπουργείου ψηφιακής πολιτικής, για το ύψος των διαφημιστικών συμβάσεων που θα συνάπτει η εταιρεία IniativeMedia με τις εταιρείες ΜΜΕ ονομαστικά, τη διαφήμιση ανά Μέσο(brand) και ανά κλάδο, και το αν υπάρχει η λεγόμενη έκπτωση επί των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ούτως ή άλλως αυτά τα στοιχεία θα ζητηθούν όπως όλα δείχνουν στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Σε αυτή την εποχή η διαφάνεια είναι το καλύτερο φάρμακο