Μέχρι τον Ιούλιο θα συνεχιστεί το καθεστώς της ενοικίασης εργαζομένων στο Τρίτο Πρόγραμμα, με βάση τη σύμβαση 9 μηνών που είχε υπογράψει η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, τον Νοέμβριο του 2014, με την «ΑΝΚ Μουσική και Ψυχαγωγία». Ήδη αναζητούνται λύσεις για να αντιμετωπιστεί το ιδιότυπο καθεστώς εργολαβικής … Διαβάστε Περισσότερα...
Λίγα ακόμη χρήματα στην ΑΝΚ για το Τρίτο
Κατά 2.150 ευρώ αυξάνεται το ποσό που θα διαθέσει από την 1η Ιανουαρίου του 2015 η ΝΕΡΙΤ στην ΑΝΚ Μουσική και Ψυχαγωγία, η οποία έχει αναλάβει τη λειτουργία του Τρίτου Προγράμματος. Το αρχικό κόστος ανερχόταν σε 42.020 ευρώ, ωστόσο με απόφαση του ΔΣ αυξάνεται πλέον σε 44.172 ευρώ πλέον ΦΠΑ. … Διαβάστε Περισσότερα...


