ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενωτικό Μέτωπο Εργατικών Ισχυρών Συνδικάτων Ξεδιάντροπα και ενώ η ολομέλεια της Διοίκησης ήταν σε εξέλιξη, οι εργατοπατέρες της ηγεσίας της ΓΣΕΕ, χωρίς καμία ψηφοφορία, έβγαλαν δελτίο τύπου για να ζητήσουν την απόσυρση της δημοκρατικής διαδικασίας του δημοψηφίσματος, δηλώνοντας έτσι … Διαβάστε Περισσότερα...
Στις 11 Ιουνίου ξανά στο Ραδιομέγαρο!
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ενωτικού Μετώπου Εργατικών Ισχυρών Συνδικάτων 1 ΧΡΟΝΟ τώρα οι συνάδελφοι μας, απολυμένοι της ΕΡΤ κρατούν ψηλά τη σημαία του αγώνα, συνεχίζουν να λειτουργούν και να δίνουν φωνή σε όσους τα καθεστωτικά μέσα φιμώνουν. Πριν από ένα χρόνο, η Συγκυβέρνηση, έκλεισε την ΕΡΤ για να δώσει τις … Διαβάστε Περισσότερα...


