Ο Νίκος Γαβαλάς επιστρέφει στον τομέα επικοινωνίας του Ολυμπιακού. Ο Γρηγόρης Μπάτης που κατείχε τη θέση μετακινήθηκε στο Gazzeta.gr. … Διαβάστε Περισσότερα...
Παραιτήσεις στο “Γαύρο”
Την παραίτηση του από τη διεύθυνση της εφημερίδας “Γαύρος” υπέβαλε ο διευθυντής του, Διονύσης Βερβελές και οι συντάκτες, Νίκος Σταματέλος και ο Νίκος Γαβαλάς. Και οι τρεις δημοσιογράφοι ήταν για πάρα πολλούς μήνες απλήρωτοι. … Διαβάστε Περισσότερα...


