Μια νέα τεχνολογία για τη μέτρηση της προσοχής του κοινού στις καμπάνιες πρόκειται να παρουσιάσει το επόμενο διάστημα η Max Greece. Πρόκειται για το Max Attention Optimizer, το οποίο αξιοποιεί τη facial attention technology, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει τη δυνατότητα να μετρά την προσοχή που προσελκύουν οι διαφημίσεις μιας καμπάνιας που «τρέχει» σε διαφορετικές συσκευές, και συγκεκριμένα σε TV, mobiles και desktops. Τα δεδομένα συλλέγονται με τη χρήση βιομετρικής κάμερας, η οποία καταγράφει το βλέμμα ενός μεγάλου panel χρηστών που έχουν δώσει τη συναίνεσή τους και έχουν κατεβάσει το software. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να δημιουργήσουν μία αναφορά για την αξιολόγηση του κάθε Μέσου.