…δόθηκε το πράσινο φως για τη διαφημιστική προβολή των ευρωεκλογών στα ΜΜΕ και τα κοινωνικά δίκτυα της χώρας με στόχο την προσέλκυση ψηφοφόρων. Το υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε κονδύλι ύψους 1.060.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, και ανέθεσε στην εταιρεία Universal την παραγωγή και προώθηση της διαφημιστικής επικοινωνίας για τις ευρωεκλογές της 26ης Μαΐου. Συνολικά θα δοθούν προς προβολή στην τηλεόραση τουλάχιστον δύο διαφημίσεις, στο ραδιόφωνο δύο διαφημιστικά σποτ, ενώ θα γίνουν άλλα τέσσερα μίνι βίντεο για τα social media και θα υπάρχουν διαφημιστικές καταχωρήσεις στον έντυπο Τύπο και στο διαδίκτυο.