Σε κάθε περίπτωση, η υφιστάμενη νομοθεσία για την κρατική διαφήμιση έχει τέσσερις ισχυρές προϋποθέσεις. Προβλέπει τον έλεγχο των συμβάσεων από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τον ετήσιο απολογισμό που πρέπει να κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για τη χρονιά που έχει προηγηθεί. Επιπλέον, ο φορέας που επιλέγει πού θα κατευθυνθούν τα χρήματα πρέπει να το κάνει με κριτήρια ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών, θεαματικότητας των τηλεοπτικών και κυκλοφορίας των εντύπων. Τέλος, είναι η υποχρεωτική η διάθεση του 30% στα επαρχιακά ΜΜΕ.