Σε «κλοιό» από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας η διαφήμιση των ΔΕΚΟ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής εξετάζει το ενδεχόμενο να εφαρμόσει και για τις ΔΕΚΟ την υποχρέωση που έχουν οι Τράπεζες να ανακοινώνουν ανά τρίμηνο τα στοιχεία των διαφημίσεων και των χορηγιών τους στα Μέσα Ενημέρωσης. Παράλληλα με την υποχρέωση που ισχύει για όλο τον δημόσιο τομέα να κατανέμεται η κρατική διαφήμιση κατά 70% σε ΜΜΕ πανελλαδικής εμβέλειας και κατά 30% σε περιφερειακά, με πρόβλεψη για την επιβολή κυρώσεων αν δεν τηρείται η ποσόστωση.
Επιπλέον, απελευθερώνεται το καθεστώς που είχε επιβληθεί με τον νόμο Βενιζέλου (1993) για την προώθηση του 50% της κρατικής διαφήμισης στην τηλεόραση, του 40% στον Τύπο και του 10% στο ραδιόφωνο, με το Δημόσιο να μπορεί να επιλέγει το ίδιο τα Μέσα στα οποία θα διαφημιστεί. Οι απώλειες που θα έχει ο Τύπος από την επιλογή αυτή, κατά τα στελέχη του υπουργείου, θα αντισταθμιστούν από τα sites που διαθέτουν οι εφημερίδες.