Το θέμα της φορολόγησης των πολυεθνικών είναι στην καρδιά του ανταγωνισμού. Οι streaming πλατφόρμες ανταγωνίζονται και τους αδειοδοτημένους σταθμούς εθνικής εμβέλειας, που πληρώνουν το Ελληνικό Δημόσιο για την άδειά τους, και τους αδειοδοτημένους φορείς συνδρομητικής TV, που πληρώνουν ετήσια τέλη προς το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ έχουν επιβαρυνθεί και με τον ειδικό φόρο συνδρομητικής τηλεόρασης (10%). Οι πολυεθνικές πλατφόρμες εισπράττουν από την Ελλάδα και τα έσοδα από τις συνδρομές γίνονται συνάλλαγμα που φεύγει στο εξωτερικό, ενώ ταυτόχρονα ενισχύθηκαν και από το ΕΚΟΜΕ (π.χ. Disney+) επί υπουργίας Κυριάκου Πιερρακάκη.
Ένα άλλο ζήτημα είναι αυτό των επιστροφών. Η κυβέρνηση της ΝΔ επιμένει στον κρατισμό και επανάφερε το 9,9% του «νόμου Βενιζέλου» (2328/1993). Τα σούπερ μάρκετ μπορούν να κάνουν εκπτώσεις, π.χ. προσφέροντας δύο γιαούρτια στην τιμή του ενός, για να κερδίσουν τον πελάτη, στα ΜΜΕ όμως υπάρχει το όριο του 9,9%. Θα το καταργήσει ο φιλελεύθερος Κωστής Χατζηδάκης;